Siirry sisältöön

Ajankohtaista

Asiakastyytyväisyys Kierrolla

Kierto Ympäristöpalvelut Oy kartoitti asiakastyytyväisyyttään.

” Ystävällinen palvelu, nopeat vastaukset, ymmärrys asiakkaan toimialasta.”

Kierto Ympäristöpalvelut Oy tutki asiakkaiden tyytyväisyyttä yhtiön palveluihin helmikuun loppupuolella.  Asiakastyytyväisyystutkimus oli ensimmäinen yhtiön historiassa. Tutkimus toteutettiin NPS-tutkimuksena ja yhtiön saama NPS-luku oli 53, joka on erittäin hyvä.  ”Tutkimustulosten pohjalta voidaan sanoa, että tyytyväisyys Kierron palveluihin on korkealla”, kertoo myyntijohtaja Jussi Mattila.

Tutkimuksen vastauksia ja kommentteja tullaan käyttämään palveluidemme parantamiseksi sekä lyhyellä ja pitkällä aikavälillä.  ”Tutkimuksesta on suurta hyötyä yhtiön luotaamisessa eteenpäin”, kertoo toimitusjohtaja Rami Niinikoski.

Kierto tuleekin mittaamaan asiakkaiden tyytyväisyyttä tulevaisuudessa järjestelmällisesti ja käyttää saatua palautetta entistä parempien palvelujen toteuttamiseksi.

«
»
Pyydä tarjous